FOLLOWERS :)

SALAM MOVE ON 2015



Assalamualaikum guys . Sorry sebab baru harini kesempatan nak post . Yesterday is soo~ busy with the preparation for the assignment and the presentation . Alhamdulillah , by today we have done our PAD120 presentation with passion . Hahaahaha , and the best part is when the lecturer gives you the good feedback eventhough your presentation is not good enough . Praised to Allah , we did it . And regarding on the topic , aku nak cerita pasal what-so-called move on . Awal tahun ni je aku dah suffer macam macam . Haih , terasa macam barang pakai buang je aku ni . Bila kau nak , kau cari . Bila kau taknak , kau campak je aku kat tepi macam apa tah . Weh , ingat aku takde perasaan ke kau nak buat macam tu ? Tipulah kalau aku duduk kolej ni , aku tak jealous dengan couple couple tu semua . Tipulah kalau aku kata aku tak sunyi . Aku sunyi sebenarnya tapi aku malas nak layankan benda alah tu sebab aku still boleh gelak dengan classmates aku , dengan joke Mama yang macam hambar sikit tu kan . Hahaha , aku cerita dekat Ayie . He is one of my buddies tuu . Kalau aku tengah ada masalah ke apa ke , memang dialah yang aku cari . Tak boleh tidur tengah malam pun dialah yang aku cari . Dia banyak sangat membebel , macam mak nenek and sometimes dia buat aku gelak dengan lawak dia yang terkadang tak sampai punchline'nya . Hahahaha , ayie sorry ye . Aku terkutuk kau . Tapi apa pun , thanks laa sebab selalu je ada bila aku nak mengadu . Selalu je bg semangat dekat aku kalau aku down . Thanks sangat sebab sudi nak kawan dengan aku , dengar masalah aku , dengar meroyan aku time malam aku tak boleh tidur . In Shaa Allah , moga friendship kita ni diberkati hendak-Nya . Aamin .
K , now sambung story . Nak dijadikan kisah , aku terasa hati sangat dengan perangai lelaki yang hanya pandai berjanji tapi tak tahu nak tunaikan . Buat dosa je semua tu , dosa dulu pun banyak tak taubat lagi tau . Ada hati lagi nak berjanji dengan perempuan . Aku paling 'BENCI' dengan lelaki yang mulut manis kalah madu tapi satu hape pun takde . Aku nak lelaki yg sweet talker but in the mean time sweet in action too . Sampai kes aku ni , dahlah kau yg mintak nak commitment tapi last last kau blaah gitu je . Bila aku tengok profile kau , 'Ehh , dah ada awek dah jantan ni". Siap letak cover photo lagi bagai . Habis , dengan aku langsung tak kata apa ni kan lagi nak cakap maaf . Haram jadah kau tahu ? Ingat aku ni apa agaknya . Aku tahulah aku tak selawa perempuan perempuan dekat luar tu tapi cubalah letak sikit respect kau dekat prempuan yang biasa biasa ni . Sumpah aku terasa gilaa dengan perangai kau , setan . Janji kau tak boleh manis lagi agaknya . Pastu senang je tukar perempuan macam tukar boxer kau kan ? Fikir apa ? Jangan ingat kau sweet-talker , perempuan senang jatuh dekat kau . Ehh sedar diri sikit please . Aku dah move on ." AKU DAH MOVE ON " Aku tak peduli dah apa yang kau nak buat . Silap silap kau meninggal pun aku buat bodoh je . Hahahaha tapi In Shaa Allah tak . Aku ni tak sekejam tu lagi . Asyik sibuk nak jaga hati orang je kan , bila aku sibuk jaga hati aku pulak ? Sekaranglah masa aku nak ubat hati aku , lupakan benda bodoh ni and MOVE ON . Takde guna pun aku nak bazirkan air mata aku untuk lelaki yang tak pandai menghargai perempuan ni , lagi lagi kau ! Sorry k , talk to my hand . Dah taknak senang jatuh hati lagi , nanti sendiri yang sakit . Takde kau pun aku still boleh hidup laaaa ! Klaaa , mornight guys . I'm sleepy . Till next entry babeh . Have a sleep tight .
OMG ! CERITE SAYE :))

No comments:

Post a Comment