FOLLOWERS :)

I'LL DO WHATEVER I WANT FROM NOW ON



Hi guys . Assalamualaikum . Tetiba aku rasa nak post sebelum aku tidur ni . Well , nampak quote dekat atas tu ? It's really fuck'in true . If people keep trying to be someone they not , then we can't find what life is about . Kan ? Betul tak ? Jangan try hidup menjadi seseorang yang kau bukan . Hidup bukan atas pura pura guys . Hidup is about being yourself . Not pretending being someone you not laa . Sesiapa yang fake , I assure you to get a life . If semua orang tak berpura pura , they surely would be no war . Aside of that , aku nak luah something yang agak disturbing dalam kepala aku ni . Not so new but awal bulan 12 I think . Ada someone yg seriously cakap adore aku . Aku macam "WHAAAT ?" Hahaha , tak tahu nak cakap apa weh . Bercampur perasaan aku masa tu . Terharu pun ada sebab tak pernah someone yg aku boleh kata agak good-looking jugaklah boleh adore perempuan selekeh macam aku ni . Ni bukan nak rendah diri ke apa tapi memang kenyataan pun . Every girls dalam kampus ni sangat , sangat gorgeous . Unlike me , seriously aku rasa aku paling selekeh dalam kampus ni . K , sambung cerita tadi . Nak dijadikan cerita kan , bila dah cakap macam macam aku ter'menaruh' harapan dekat dia . Last last dia blah gitu je . Oh shit . Aku ni senang sangat weh nak menaruh harapan tapi last last aku yg patah hati . Eh , aku pun tak tahulah nak cakap cemana . Aku maca takde luck aa dengan lelaki . Aku tengok orang lain bahagia je . Hahaha , tapi ada aku nak kisah ? Pedulilah semua tu . Aku ada banyak benda lagi nak capai . Daripada fikir semua ni , it's a waste of time babe . Like seriously wasting time . Hahaha , aku decide nak move on je dengan life aku . Study and nak capai DEAN'S LIST . In Shaa Allah , hopefully semua ni tercapai dengan kehendak-Nya . Aamin . okay , esok sambung cerita . Saya nak tidur . Mornight sayangs . Lebiuuuu muchh !
OMG ! CERITE SAYE :))

No comments:

Post a Comment