FOLLOWERS :)

I KNOW WHAT TRUE FRIEND MEANS



Assalamualaikum guys , sorry for not updating . I'm quite busy for my presentations and assignment . So , masa busy buat assignments and slide for presentation tu I've noticed a lot of small things that I was not aware then . For example , presentation untuk PAD214 did not go well as planned . I already gave up because one of my points didi not suit the question . Dah rasa nak nangis gila time tu sebab benda tu banyak , bukan sikit and effort masa buat tu dah memang all-out habis dah . Rasa kecewa , sedih semua bercampur . And aku rasa serba salah sebab yang salah point aku , tapi dalam masa yang sama efeect groupmate yang lain pulak . But they accept me eventhough I messed up the presentation . Diorang still cakap , "Takpe , benda dah lepas pun". Still pergi jumpa madam sebab nak betulkan balik point yang salah tu dengan harapan madam lembut hati nak bagi kitorang re-do assignment tu . Alhamdulillah , madam bagi satu lagi peluang untuk betulkan semua yang salah tu . And kitorang still ada masa nak buat yang baru . Thank goodness . Bersyukur sangat sebab madam kata dia akan evaluate assignment yang baru . Fuhh , lega beb . Aku terharu sebab dapat classmates , groupmates , floormate yang sama lagi gila-gilanya and paling penting tak berkira . That is what friendship is all about . And ada satu lagi , the same topic iaitu kawan . We're once a roomates but tak tahulah nak cakap macam mana . Nak terasa hati dengan diorang tapi fikir kawan .  Even tak duduk satu floor , apalah salahnya kalau nak gi memana tu cakap . At least cakap . Ni tak , bukan tak cakap je , invite ke offer ke memanglah lagi takde . Dulu , asal aku ajak turun jogging dalam kampus alasan kau penatlah apalah . Apa cerita doh ? Kali ni , korang pergi , siap selfie lagi then upload kat moments , dekat instagram . Pehh , yang aku ni tukang tengok je . Emm takpelah . Maybe jodoh kawan tu tak panjang and aku taknak assume yang bukan-bukan sebab aku pun sedar aku takdelah baik mana if nak compare dengan korang . Aku tahu tu , but at least fikir sikit je perasaan aku as your former roomate . Tu je yang aku harap . Since kita pun  dah tak rapat sangat , so jaga diri yaa ? Take care and stay happy .


Adios !
OMG ! CERITE SAYE :))

No comments:

Post a Comment