FOLLOWERS :)

Kehidupan Baruu .

Assalamualaikum guyss ! Alhamdulillah , harini aku dapat jugak update story , walaupun just untuk tatapan aku je . Hahaha , well story harini pasal kehidupan baru aku dekat alam universiti . Ya Allah , nasib baiklah aku ni ditempatkan bersama-sama dengan orang yang gilaa happening . Bersyukur gilaa sebab mula-2 aku ingatkan susah nak adapt since ramai orang and dari banyak tempat kann . At first , memang takut-2 jugak nak tegur kawan-2 dekat sini tapi lama-2 alhamdulillah . Semuanya sporting and semuanya satu kepala . Haha , you know what ? Course aku ada 11 kelas ,and most of the class cakap kelas aku paling bersatu hati , bersatu jiwa and eveything lahh . Sebab apa ? Sebab boleh dikatakan hampir setiap hari kitorang akan berkumpul dekat medan and buat study group sampai pukul 2 pagi . Kelas lain cakap kitorang rajin gila attend study group semua ni . Hahaha , kitaorang semua iyakan ajelah . Hahaha , nak dijadikan cerita class rep aku ni sangatlah suka pink sampaikan masa photoshoot Part 1 , kelas kitaorang ambik theme pink . Kelas lain , majoriti hanya sama tudung but kelas kitaorang sangatlah bersatu hati sebab semuanya pakai pink . Lelaki yg 6 orang tu nampak seragam gilaa pakai pink . Yg perempuannya pulak maca, persatuan Puteri UMNO . Hahahah , sorrylah sebab dalam entry ni aku banyak gelak je sebab terfikirkan budak kelas aku ni . Tapi apa yg penting , kelas kitaorang ni ambik part dalam setiap kelas and study group yg class rep buat . Nampak macam budak sekolah tapi tulah yg keep us together . Kami datang dari pelbagai negeri , pelbagai background and pelbagai perangai . Kalau nak tahu , kepelbagaian kami tulah yg keep us together like this . We're already like brothers and sisters , that's for sure . Hehe , I think tu jelah nak cakap sebab idea tak muncul . Lain kali kita story ehh ?


Mahal kita , guys .
Muche' gracias sebab baca walaupun entry aku membosankan .
Much love from me , till we meet again !
See' ya at the next entry :)
Gentlemen from class AM110 1H

Ladies from class AM110 1H

OMG ! CERITE SAYE :))

No comments:

Post a Comment